Je content-aanpak: de enige welgemanierde vorm van commerciële communicatie. Punt.

Waarom zou je in ’s hemelsnaam wakker liggen van een content-aanpak? Waarom zou je piekeren over wat behoorlijk is en wat niet als je voor géén geld miljoenen mensen met gerichte Facebook-ads in de ogen kunt prikken?

Je hebt het. Maar gebruik je het ook? Je gezond verstand. Je buikgevoel dat je botweg zegt wat behoorlijk is. En wat niet.

Waarom een content-aanpak? Elke consument kan je daarop antwoorden.

Word jij vrolijk van een constante stroom advertenties waar je nooit om gevraagd hebt? Ook al zijn die advertenties min of meer afgestemd op je interesses? Voel jij de irritatie niet sluimeren? Is het besef gegroeid dat irritatie leidt tot reclame-vermijdend gedrag?

Mensen worden steeds vaker immuun voor ongevraagde advertenties. Ook al omdat ze actief stappen zetten om ze niet meer te moeten zien. Welke impact heeft dat binnenkort op je advertentiebudget, denk je?

Weg met vervuilen. Tijd voor een propere aanpak.

Naar behoren adverteren begint met je content-aanpak. En je content-aanpak begint bij wie je bent en wat je doet als bedrijf. Kiezen voor pure product-informatie kan een slimme zet lijken. Voor eventjes toch.

Maar als puntje bij paaltje komt zul je als bedrijf aan de ploeg van 11 miljoen (of daarbuiten) ook moeten uitleggen wat jouw bijdrage is aan de maatschappij.

Zo werkt Ecover aan een vruchtbare toekomst. Wat heeft jouw bedrijf te bieden? Wat is jouw verhaal?